Terug naar huis😭

17 maart 2020 - Mombasa, Kenia

nouuu ik moet er dan toch ook echt zelf in gaan geloven😭 ik kom helaas eerder naar huis.  Ik ga het allemaal uitleggen.

11-03-2020

oma is jarig❤️🥳🥳🥳 ik ging naar stage. Was een interessante dag. We hadden een man op de afdeling die bewusteloos was. Hij had een heleboel problemen. Er ontstond oedeem in zijn handen. Ben vaak gaan kijken hoe het met hem ging. Zijn situatie veranderde niet. In de middag moest hij een Xray foto krijgen van zijn borst. Er waren een heleboel kinderen op de afdeling opgenomen met longontsteking. Eerst vonden ze mij een beetje eng maar later gingen ze met me mee lopen en ze wilden heel graag helpen. Nou om 4 uur was ik klaar lekker naar huis gegaan.

12-03-2020

weer naar stage. Leuke dag gehad. Veel geleerd. Ik kreeg steeds meer taken die ik alleen mocht uitvoeren in het ziekenhuis. Dat vond ik heel leuk.  De kinderen vonden het super leuk om mij weer te zien. Ze waren in het begin ook heel bang om alleen al hun temperatuur op te laten nemen. Vandaag kwamen ze naar mij toe gelopen met hun armpjes in de lucht om te thermometer onder hun oksel te stoppen. Ik kwam later op de ochtend bij die meneer die bewusteloos is. Kom ik daar staat er dat zijn zuurstof gehalte 76% is (dat is erg laag) dus ik weer terug gelopen en gevraagd of er zuurstof aangesloten kon worden. Dat was hard nodig. Er was uit de xray gekomen dat hij ook een longontsteking had. Verder veel meegeholpen met medicatie uit delen. Helaas nog geen infuus gezet. En toen was de dag al weer om.
In de avond natuurlijk even lekker een drankje gedaan.

13-03-2020

Ik voelde mij al een paar dagen niet super fit maar vandaag voelde ik me slecht. Dus dat ik ga niet mee op de city tour. Was lekker thuis gebleven. Nouuuuu toen begon het we kregen bericht dat we werden geadviseerd om terug naar huis te komen. Eerste een klein beetje agressief geworden daarvan. Later moest ik dus een keuze maken of ik naar huis kwam of niet. HET WAS ZOOOO MOEILIJK.. Helemaal zielig. Heel de avond zieligheid.

14-03-2020

Zaterdag hebben we de hele dag niks gedaan. We hebben gesprek gehad met lisanne over wie er willen blijven en niet. Verder echt niks gedaan. Hadden besloten om zondag een vlucht te boeken Nou we moesten toch even alle stress weg drinken.  Uiteindelijk heb ik toch besloten om terug te komen

15-03-2020

Zondag ochtend. Nou wij heel lang gezeten met elkaar over welke vlucht we gingen nemen. Heb ik met 3 andere een vlucht geboekt. Sanne wilde wachten op het reisbureau maar ik wilde graag zekerheid van een vlucht. Wij een vlucht geboekt voor dinsdag avond😭 wij hadden eindelijk rust.
dus daarom naar het strand gegaan. Lekker chillen, eten en drinken. f
Krijgen we een appje dat meneer de president had besloten dat alle vluchten binnen 48 uur uit heb buitenland geweerd worden. PANIEK IN HUIS. We dachten hadden we net een vlucht. Wij al helemaal kijken voor een vlucht eerder. Toen toch besloten tot de dag erna te wachten of onze vlucht door ging. Nou toen de rust was weder gekeerd zijn we naar yul’s gegaan om te eten.

16-03-2020

maandag

tot nu toe gaat onze vlucht gewoon door dus wij zijn lekker gaan zwemmen bij reef hotel. Nou wij hebben al iemand moeten uitzwaaien. Daarna douchen en omkleden en uit eten.
was heel erg lekker duurde wel even maar dan heb je ook was. Toen lekker gaan slapen.

17-03-2020

dinsdag😭

vandaag laatste dingen inpakken. Zijn rond 12 uur naar city mall voor onze laatste lunch. Dalijk douchen en spullen pakken. Op tijd naar het vliegveld.

nou dit was de laatste blog. Ik heb ontzettend leuke weken gehad. Vind het zooooo jammer dat we zo gehaast weg moeten. Het is gewoon beter wij mochten vanaf maandag al niet meer in het ziekenhuis werken als we niet naar huis waren gegaan. In de city mall wordt je temperatuur gemeten. Allemaal extra maatregelen. Ben aan de ene kant blij maar aan de andere kant ook helemaal niet 😭

voor iedereen die altijd heel lief mijn blog heeft gelezen asante asana.

veel liefs van mij ❤️

1. Irene en Johan:
    17 maart 2020
    Ik kan begrijpen dat dit heel dubbel voelt.... welkom thuis maar geniet van de mooie herinneringen...die pakt niemand je meer af!
  2. Brigitte Leenheer:
    17 maart 2020
    Het is balen meid dat je naar huis moet maar helaas is de hele wereld uit zijn doen.
    Goede vlucht en veilig weer thuis.
  3. Lydia Eringaard:
    17 maart 2020
    Jammer joh maar tis niet anders goede terugreis wijfie😘😘
  4. Conny:
    Super balen meid. Misschien in de toekomst weer terug. Rustige vlucht. 💋
  5. Helen Verzijden:
    17 maart 2020
    Bedankt voor je verslagen meid, goede reis en alvast welkom thuis.
  6. Greet:
    18 maart 2020
    Balen hoor Iris.
    Maar gelukkig heb je een mooie tijd gehad en ben je nu weer veilig thuis!
    Sterkte met wennen!!!😘